lördag 28 februari 2009

Fjants bidrag till fotoutmaning Jord, Luft Eld & Vatten

Jag när jag blåser eld på en konsert med 20.000 personer i publiken under 2008... =)

Detta är taget när jag just hade tagit mitt segelflygcertifikat och var uppe och flög över Norrköping, med lite varierande väder som man ser...

Här kommer en slags kombinerad bild av en Isbjörn som står på jorden och leker med vatten. Taget en vinter i Kolmårdens Djurpark.

Samtliga bilder är Copyright av Fjant.

Här kommer nu tre inlägg som är med i Wtfdotcoms;s fotoutmaningar om Eld, Luft, Jord & Vatten. Vilket tycker ni bäst om?

10 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Nej men jag blir ju alldeles imponerad!

Du blåser eld, fotar farliga isbjörnar och flyger??? Jag som trodde du var en vanlig Svensson, hahaha... Eld fotot blir favorit.. skitsnyggt!

whatthefuckdotcom sa...

Det är lättare att se och jämföra fotona om du lägger alla i samma inlägg, Jag tycker du ska flytta dom andra till detta inlägg, ett litet tips ;)

whatthefuckdotcom sa...

Fixat och klart :)

Anonym sa...

Oj! vilka bilder!!!
Riktigt snygga! Och att du både sprutar eld och flyger segelflyg... Jag känner mig plötsligt som värsta haren! ;)

Ulrica sa...

Shit vilken läcker bild när du sprutar eld. Helt galet bra. Isbjörnen kan ju helt klart få mig att bli fadder :) Och flyga, hjälp kan du allt....

anemonen sa...

Kanonbra.

Anonym sa...

Eldbilden var ju super och likaså flygbilden och minsann även isbjörnen - en triss i lyckade bilder :)

Anette sa...

Vet inte om man kan kalla sig Fjant när man sprutar eld så där! Häftigt! Härliga bilder på de andra elementen också! /Anette

GANSKA LAGOM sa...

Oj! Vilka fritidsintressen har du? =) Mäkta imponerad av vad du fångat på dina bilder! =) Tuffa är de också! /Marie

sinneskatten sa...

Eld ur munnen, jag får gåshud!
Men otroligt fina bilder bjuder du oss på.