måndag 2 mars 2009

JAG SKA ALDRIG MER BADA I EN POOL!!!

När man kommit hem efter att man varit på badhuset så finns det vissa websidor som man inte ska gå in på lärde jag mig nyss. Tex sådana med onödiga fakta...

Hittade just detta på en sådan:

1.Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.
2. Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag.
3. En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.
4. Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

Man kan kanske inte skydda sig mot detta, men jag tycker det är VIDRIGT...

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Med tanke på att jag jobbar som bussförare tror jag att jag överskrider den indirekta peniskontakten med råge. Läskigt!

I morgon ska jag tvåla in händerna minst fjorton gånger innan jag äter lunch...

Anonym sa...

Mitt liv kommer aldrig att bli sig likt igen efter att jag läst det där.