torsdag 28 maj 2009

Mycket läsare

Det är ganska kul att se hur olika bloggskrivare försöker få mer läsare på sina bloggar. Vissa går in på en välbesökt blogg och sedan skriver sin egen bloggadress 7000 gånger på kommentarer. Eller den andra varianten är att de skriver in orden i sina inlägg på 20 mest sökte orden på Bloggportalen och på det viset hamna högt upp i listorna.

Jag kan meddela er min mening med min blogg.
Visserligen är det superkoj att ha mycket läsare och få kommentarer, men jag vill att folk ska komma hit för att de tycker att det jag skriver kan vara lite underhållande. Inte bara lura hit folk. Jag skriver för att jag har kul och få skriva av mig lite, inget annat, och kan man glädja någon så är det ett stort plus... =)

1 kommentar:

Cliff Hanger sa...

Jag sympatiserar med dig. Men det är väl helt okej om man kan lura folk till bloggen, i syfte om att vinna deras intresse. I bästa fall gillar de vad de läser och blir kvar.

Men jag anstränger mig inte nämnvärt längre med att locka folk till min blogg.