fredag 17 juli 2009

Beroende

Som sagt jag är beroende av olika saker, bland annat Red Bull, Coca Cola, min sambo och min son (Mini-Fjant). Men min bild är på det ena berondet, dvs Red Bull. =)

Annars så har jag ett annat litet beroende, och det är att vara med om så mycket som möjligt. Att verkligen leva livet. Jag har nu en lista som börjar bli ganska lång med olika saker, men den kan jag publicera en annan dag. =) Vill ni se vad andra människor är beroende av så kika in på Wtfdotcom:s fotoutmaning som denna vecka har temat beroende.

7 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

cola är jag också skyldig till att vara beroende av... red bull har jag däremot inte smakat... och med tanke på att jag lätt blir beroende så bör jag nog låta bli ;)

Sussa sa...

Jag är beroende av allt från mina barn till hundar, från kaffe till treo, från ... Ja visst ja - SAMBON oxå *fniss*

Redbull klarar jag mig faktiskt utan och även Cola ... men som sagt, det finns MASSOR att njuta för mycket av :-)

Anonym sa...

Red bull avstår jag gärna från men det finns annat som lockar istället :)

Pennelina sa...

Red bull är inte min craving heller:-) Kul bild!

Kram från Pennelina

anemonen sa...

Ingen Red Bull för mig. Det blir kaffe istället. Vilken stapel!

Unknown sa...

Red Bull klarar jag inte riktigt av sedan ett antal kvällar med Red Bull-Vodka drinkar under de övre tonåren. Allt sätter sina spår...

Trevlig vecka!

Cliff Hanger sa...

Ja, skriv gärna det där inlägget om de saker som du vill göra! Låter intressant!