fredag 31 juli 2009

Tvångstankar

Det här med tvångstankar tycker jag är kul. Jag vet vissa som inte klarar av att se någon ta sig på näsan för då mår dom dåligt, eller att inte gå på A-brunnar.

Jag har vissa tvångstankar och det är bland annat med kameror. Ser jag en kamera så måste jag till vilket pris som helst vara med på bild, och det har resulterat i att det har blivit väldigt dyrt. För på vägen till och från jobbet så sitter det 6 fartkameror. Och så fort jag ser kameran på håll, lägger jag på det största leendet jag har och sedan gasar för att vara med på bild. Och dessutom har dom ju satt kameror i varenda skåp numer så det blir svindyrt. Min sambo säger åt mig att söka hjälp...
Detta blir mitt bidrag i Wtfdcom:s fotoumaning denna vecka

10 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Hahahaha tack för ett gott skratt i min febriga värld, totalt underbart! ... men nja, du bör nog söka lite hjälp ;)

foto CHIP sa...

haha :D Här blev det också ett gott skratt - Underbart med denna fantasifullhet - gillas skarpt!

Cliff Hanger sa...

Kul! :-)

Det är ju trevligt att Transportstyrelsen (fd Vägverket) skickar foton hem till en. Men varför måste de vara så dyra?

Marie sa...

Helt underbar tolkning!!! ;-)
Tack för erbjudandet om biljetter till Kolmården! Dottern är 13 så hon gick väl knappast som barn och allt var redan både förbeställt och betalt! Men jag uppskattade att du tänkte på mig! Niger och bockar för det! Vi hade det trevligt - blir lite bilder i bloggen nu och då...

Trevlig helg!
Marie

cat sa...

*S* Min reaktion på den sortens kameror är din totala motsats:) Jag står på bromsen och grimaserar fult;)

christina sa...

Det låter lite crazy! Men riktigt kul!


/christina

hundenstina sa...

He, he ...
Den var ju för bra!!!
Stackars dig som råkar ut för allt detta!!!

Pennelina sa...

ha ha ha ha ha. Ja det var en dyr tvångstanke;-) Tuff bild!

Hälsa sambon och ha det så gott!

Kram från Pennelina

Cliff Hanger sa...

http://www.folkvett.se/prankmonkey/2009/07/miraklet-i-hundarslet/

Jen sa...

Ha ha! Den var unik! :)
Själv är jag en av dem som mår dåligt när någon tar sig på näsan,
det känns som om de tar på min(?),
det kliar och "spirar" i den...
Men detta med kameror var skoj. :P