lördag 5 september 2009

Liket lever!!!

Och då tänkte jag inte på någon dålig film som ska bevisa att Michael Jackson eller Elvis lever, utan Fjant är på benen igen...

Så det var väl bara någon variant av minigrisinfluensa som jag åkte på. Men det är ju som vanligt när man är sjuk att sambon bara tycker att man är mesig och klagar. Hur sjuk ska man egentligen vara för att de inte ska klaga över det? Någon som har svaret på det?

Annars så har jag inte sett så mycket felstavade skyltar att skriva om här eftersom dom jag har hemma är rättstavade. Men jag har faktiskt upptäckt att alla inlägg jag gjort och skickat från mobilen de har inte kommit fram till bloggen, så jag ska ta och skicka upp alla dom senare så det blir lite nya saker att orda om.

Annars så tänkte jag bara meddela att jag är tillbaka, och kommer börja blogga rejält igen, och jag gillar när man får kommentarer.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: